Обмін та повернення
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” покупець може:
- Обміняти товар належної та неналежної якості.
- Повернути товар належної та неналежної якості.
- Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, у котрого є чек;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою – вул. Св.Володимира, 3
м. Нововолинськ 45400 Україна, Волинська обл.
Процедура повернення або обміну:
- Зв’яжіться з нами за номером +380977744423 для повідомлення про бажання повернути або обміняти товар.
- Відправте товар перевізником або привезіть його особисто за адресою: м. Нововолинськ, вул. Св.Володимира, 3. Витрати на доставку оплачує клієнт.
- Надішліть товар через Нову Пошту: м. Нововолинськ, відділення №1, ФОП ПЕТРОВА АЛІНА ІВАНІВНА, код ЄДРПОУ 3593009542, отримувач ПЕТРОВА А.І., телефон +380977744423.
- Повідомте нам номер посилки та номер банківської карти для повернення коштів.
- Після отримання та перевірки товару ми відправимо заміну або повернемо кошти протягом 3-х робочих днів.